Antreprenoriatul este o îndeletnicire care presupune risc, curaj și perseverență.
Experiența mea în antreprenoriat este de un an de perseverență.
Riscurile asumate au fost doar cele date de valoarea serviciilor oferite.
Curajul de a merge mai departe vine din dorința de a dovedi nevoia serviciilor pe care le ofer.
Clienții pentru care ofer servicii sunt în general concitadinii mei din Iași.
La noi la Iași serviciile de coaching nu sunt atât de căutate precum la București.
În Iași marile companii internaționale au contracte cu coach internaționali.
Antreprenorilor de la Iași li se pare că serviciile sunt prea scumpe.
Avem o problemă în a înțelege fenomenele din jurul nostru și a întrevedea consecințele.
Pandemia de SARSCOV 2 i-a afectat deopotrivă pe angajatori și angajați.
Oamenii s-au schimbat prin izolare dar și prin perspectivele oferite de lucrul on-line.
Angajatorii sunt provocați să găsească soluții la probleme care nu seamănă cu cele de acum unu an ori doi.
Implicațiile acestor probleme sunt multiple și dificil de identificat acum.
Toți avem probleme și toți vrem să fim ascultați.
Puțini înțelegem ce ni se întâmplă și puțini ne permitem să dialogăm cu un coach ori psihoterapeut.
Privim banii ca principala problemă și uităm că omul este cel care face banii.
În dialogul pe care îl am, cu posibili clienți, vorbesc despre avantajele asigurate de serviciul de coaching.
Mi-am dat seama că nu le vorbesc despre ceea ce pierd dacă nu achiziționează acest serviciu.
Antreprenorii pierd timp, energie, încrederea și curajul de a merge mai departe și pierd mult din potențialul de dezvoltare.
Angajații preferă izolarea, caută alt loc de muncă și pierd din loialitatea față de angajator.
Specialiștii în vânzări folosesc acronimul SPIN (situație, problemă, implicații și nevoi).
Acest SPIN este astăzi ceea ce ne-a intrat în piele și doare.
SPIN-ul chiar dacă îl scoatem singuri nu vom putea vindeca rana.
Ar trebui să înțelegem că tratamentul preventiv este mai ieftin decât cel curativ.