“Între două nu te plouă, dar nici bine nu-ți merge”, zice un proverb românesc (adresat bărbaților).
“Cel ce doarme la mijloc poate avea noroc dar și ghinion, pentru că are șanse 50% să fie acoperit și 50% să doarmă descoperit” zic cei pățiți.
Așa se întâmplă și cu cei ce lucrăm în middle management și cărora ni se cere să fim între două “pături”.
Să înțelegem ce-i în sus și să fim înțeleși și înțelegători cu ce-i în jos, nu-i lucru ușor.
Nu-i ușor să înțelegem „CE” vor oamenii oamenii de la noi.
Managerul vrea să știe CE vom face noi pentru îndeplinirea obiectivului.
Managerul vrea să știe CE vom face noi ca echipa să fie eficientă.
Managerul vrea să știe CE vom face noi ca echipa să fie motivată.
Echipa noastră vrea să vadă CE am înțeles din viziunea managerului.
Echipa noastră vrea să vadă CE am înțeles privind derularea procesului.
Echipa noastră vrea să vadă CE fel de succes vizualizăm.
Nu-i ușor să înțelegem „CE” trebuie făcut.
Managerul vrea un PROCES simplu și eficient.
Managerul vrea ca SARCINILE să fie repartizate oamenilor competenți.
Managerul vrea ca orice ACTIVITATE să se desfășoare fără sincope.
Echipa noastră vrea SĂ ȘTIE clar cine, ce, unde, când și ce face.
Echipa noastră vrea SĂ VADĂ activități clare și coordonate.
Echipa noastră vrea ca fiecare SĂ FACĂ ce știe și să facă bine.
Nu-i ușor să înțelegem „CUM” vor oamenii să fim și cum să facem.
Managerul vrea SĂ FIM buni lider.
Managerul vrea SĂ AVEM o gândire pozitivă, critică și creativă.
Managerul vrea SĂ FACEM mentorat în echipă.
Echipa noastră vrea SĂ FIM în măsură să gestionăm crizele.
Echipa noastră vrea SĂ OFERIM feed-back și feed-forward.
Echipa noastră vrea să ACȚIONĂM mult în macro și puțin în micro-management.
PS: Am încercat să subliniez ce înseamnă să fim “la mijloc”.
Toți așteaptă câte ceva și toți caută soluții la noi.
Este, în schimb, locul în care câștigăm cea mai faină experiență.