„Doamnelor și domnilor, cei care trebuie să se înțeleagă cel mai bine conceptul de apărare a țării, sunt antreprenorii.”, susțineam la o conferință.
„Ei sunt cei care plătesc taxe și ei sunt cei care au interes ca facerea lor să nu fie distrusă de ruși.”, am continuat.
Ei trebuie să ceară politicienilor să dea seamă despre modul în care sunt folosiți banii destinați apărării.”, spuneam.
„Dacă dumneavoastră nu vă pasă, atunci să nu vă mirați când veți constata că n-avem armată capabilă să apere țara.”, încheiam.
Astăzi, după tot ce am văzut în viața politică și socială, spun că antreprenorii ar trebui să înțeleagă cel mai bine ce-i cu politica.
Antreprenorii ar trebui să fie cei cărora le pasă de comportamentul clasei politice.
Antreprenorii ar trebui să fie cei cărora le pasă de educația și implicarea civică a angajaților.
Antreprenorii ar trebui să fie cei care explică relația dintre locul de muncă/angajat – afacere/profit – predictibilitate/politică.
În zilele ce au trecut am văzut pe LinkedIn tot felul de reacții ori non-reacții.
Specialiștii în leadership (pe care-i urmăresc) n-au vorbit nimic despre valori, motivare, obiectiv, etc.
Specialiști în marketing (pe care-i urmăresc) nu au vorbit nimic despre falsul marketing politic.
Specialiști în coaching și psihoterapii (pe care-i urmăresc) nu au vorbit despre emoții, frustrări, manipulare, etc.
Am văzut oameni siderați de faptul că pe LinkedIn se vorbește despre procesul de vot și riscurile acestuia.
Am văzut oameni deranjați de faptul că pe LinkedIn se vorbește despre pericolul la care, o persoană cu „tulburări delirante”, expune țara.
Am văzut și o parte extrem de activă a celor de pe LikedIn, care au adus discuțiile la nivel de monolog, de jignire, de sfătoșenie.
Am văzut și oameni faini pe LinkedIn, care au căutat să menajeze prostia, au folosit metoda euristică pentru a convinge, deși se vedea că nu-i pe cine.
LinkedIn nu-i Facebook dar să nu fim atât de siguri că pe această platformă suntem cu toți deștepți și că nu-i nevoie să ne mai și sfătuim.
LinkedIn nu-i Facebook dar să nu fim atât de siguri că pe această platformă suntem cu toți informați și că nu-i nevoie să oferim materiale de studiat.
LinkedIn nu-i Facebook dar să nu fim atât de siguri că pe această platformă suntem cu toți corecți și că nu-i nevoie să fim mai precauți în însoțire.
LinkedIn nu-i Facebook dar să nu fim atât de siguri că pe această platformă suntem cu toți înțelepți și că nu-i nevoie să ne mai și îndoim de noi înșine și de cei din jur.
hashtag#valori hashtag#educație hashtag#politica